WARUNKI ZWROTU
Produkty Angel Baby są wykonane z wielką dbałością o każdy szczegół, aby zaoferować produkt wysokiej jakości, spełniający najwyższe europejskie standardy jakości i bezpieczeństwa.
Nasze wzory i projekty są wynikiem naszych wieloletnich doświadczeń w połączeniu z najnowszymi trendami w przemyśle tekstylnym w produkcji artykułów dla niemowląt i dzieci. Z tego powodu gwarantujemy jakość i bezpieczeństwo każdego z naszych produktów. Naszym głównym celem jest utrzymanie pełnej satysfakcji z naszych produktów.
Ważne! Jeśli powodem oddania śpiworka jest jego „za duży” rozmiar i tylko przyłożyłeś śpiworek do dziecka, prosimy załóżcie śpiworek. Jeśli został wybrany zgodnie z tabelą rozmiarów (Tabele rozmiarów i grubości śpiworków), jest to dobrze dobrany śpiworek. Nasze śpiworki pełnią funkcję kołderki, nie ubranka, czy kombinezonu. To nasza definicja swobody ruchów, wygody i bezpiecznego snu. Potrzebujesz naszej pomocy – śmiało dzwoń.
Jeśli powodem odstąpienie od zakupu jest coś zupełnie innego, tutaj nie dyskutujemy. Dlatego, gdy zdecydujesz się odstąpić od umowy zakupu i odesłać produkt/produkty, oczywiście masz do tego prawo. Zwróć jednak uwagę na nasze następujące wymagania:
• Produkt musi być w stanie nienaruszonym (przymierzony) - z oryginalnie przypiętą metką, czysty, bez plam, dziur i otarć itp..
• Produkt nie może być wyprany.
Angel Baby zastrzega sobie prawo do zwrotu kwoty wpłaconej przez klienta podczas składania zamówienia, po upewnieniu się, że powyższe wymagania zostały spełnione. Jeśli powyższe wymagania nie zostały spełnione, będziemy zmuszeni zgodnie z podpunktem 8.7. Regulaminu „Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.” zmniejszyć wartość zwracanego produktu.
Ważne! Prosimy poinformować nas o odstąpieniu od zakupu na adres e-mail: office@angelbaby.pl i odesłać przedmiot odstąpienia na adres:
Angel Baby Polska Justyna Makuch, ul. Broniewskiego 3/1, 32-600 Oświęcim tel.730-347-155 (prosimy nie zapomnieć wpisać na przesyłkę naszego numeru tel.).
Do przesyłki należy dołączyć kartkę z numerem zamówienia (np. dokument zamówienia, paragon) oraz formularz zwrotu (wzór znajduje się w Regulaminie - punkt 11.) jeśli nie został wysłany na wyżej wymieniony adres e-mail.
Prosimy o staranne złożenie produktu, bezpieczne zapakowanie przesyłki oraz zachowanie numeru śledzenia w przypadku ewentualnego zagubienia nadanej paczki.
Koszty zwrotu są ponoszone przez klienta. Jeśli wystąpi problem lub błąd z naszej strony, dołożymy wszelkich starań, aby go naprawić, a zwrot nastąpi na nasz koszt.
Po otrzymaniu przesyłki od konsumenta należna kwota zostanie zwrócona poprzez taką samą metodę płatności, jaką wybrał Klient podczas płatności za zamówienie – PayU lub przelew bankowy.
Jesteśmy do dyspozycji pod adresem: office@angelbaby.pl, tel.730 347 155.
WARUNKI REKLAMACJI
Jak złożyć reklamacji
Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:
- pisemnie na adres: ul. Władysława Broniewskiego 3/1, 32-600 Oświęcim.
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@angelbaby.pl
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres ul. Władysława Broniewskiego 3/1, 32-600 Oświęcim.
Co napisać w reklamacji
Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1)informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową; (2)żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz (3)danych kontaktowych składającego reklamację –ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.
Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
- ustawową Sprzedawcy–jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
- umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) –jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa-w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022r., czy od 2023 r.):
- Postanowienia dotyczące reklamacji produktu –rzeczy ruchomej–zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
- Postanowienia dotyczące reklamacji produktu –rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej –zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a -43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.
- Postanowienia dotyczące reklamacji produktu –treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej –zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h –43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży
Jesteśmy do dyspozycji pod adresem: office@angelbaby.pl, tel.730 347 155.